Förvånande bra och vinnare i passpoal-omröstningen...

God morgon!
 
Uppe och snart ska vi ut jag och vovven, jag ska bara göra köttfärssås först som ska stå och dra sig hela dagen så den får god smak.
Ikväll blir det Maddes berömda lasange!
 
Igår såg jag och sonen tvåan av Hungerspelen...
 
 
... "Catching fire".
 
Till min förvåning gillade jag den!
Alltså jag läste ju böckerna precis innan film nummer ett kom ut och när jag såg filmen blev jag ju grymt besviken.
Jag retade upp mig på att karaktärerna inte stämde utseendemässigt med beskrivningarna i boken, att filmen inte följde 1:a boken som jag tyckte var BÄST av alla tre böckerna och jag hade nog stolpat upp en hel del här på bloggen med saker som jag irriterade mig på om jag inte minns fel.
 
Nu var det ju då ett tag sedan jag läste böckerna, kanske 2 år sedan och många böcker har lästs sen dess så jag har glömt bort detaljer från denna boken och då...
Kunde jag se filmen och INTE irritera mig på skillnader från bok Vs film.
Jag tyckte den var riktigt bra och måste dessutom bara inflika att ingen skådis kan spela lika obehagligt ond som Donald Sutherland.
Så den får...
 - tummar upp!
 
Vinnare i passpoalbands-kampen enligt min Facebook-röstare blev...
 
 
... det lila alternativet!
Ja, det lutar nog åt det för min del också, det känns mer Madde-bohemiskt typ.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0