Fuktig havsluft från hamnen...

Hej och go´morron!
 
Uppe med tuppen och idag gjorde jag förfixet innan sambons städ helt klart innan jag satte mig och åt frulle och läste tidningen, snart är kaffet och bloggandet också klart.
Nöjsamt!
 
Lite lustigt är att inatt drömde jag att jag och Hundbästisen var ute på något konstigt "uppdrag" som jag inte ens kommer ihåg från drömmen.
I en scen i drömmen hoppade jag i alla fall från en hög höjd och landade fel med/på mitt vänsterknä och när jag vaknar...
Har jag ONT i samma knä.
Är inte det lite mysko...?
 
När jag var ute förut och hämtade tidningen så var det varmt ute, varmt och så kände jag blöt och fuktig havsluft från havet och hamnen som vi inte bor så långt ifrån.
Alltså när man känner den där fuktiga havsluften, det är DÅ man VET att sommaren är på gång.
Det är sommarluft- och lukt.
 
Vad händer idag då?
Jo, jag ska stå först i kön till AF, för man MÅSTE gå varje vecka på deras "drop in- tid", MEN...
Den kan inte jag gå på för då är jag med Chifen just den tiden, så då går jag på måndagar istället.
Så det är det, göra min plikt och rapportera muntligen, och så ska jag sy och virka till kvällen.
Ser mest fram emot det sista som ni kanske förstår.

Bilder från dagen och kanske lite färdiga barnplagg kommer senare, kanske att jag hinner med lite på min klänning innan ljuset försvinner idag.
Vi ses senare, ha en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0