Hål i tanden...?

Jag hann fyra varv på sjalen sen brann nacken som ett majbål igen och det var en del telefonsamtal att svara på och ringa.
Och morsan ringde massor.
Till mig.
Vi bor i samma hus och hon ringer... cheesus.
 
Så ligger jag här i sängen och upptäcker:
Antingen har jag tappat delar en fyllning i en tand i överkäken ELLER...
Så har jag fått ett gigantiskt hål!
 
NU, nu när jag precis blivit arbetslös!?
WTF, kunde det inte ha kommit olämpligare.
För vilka pengar ska jag laga det?
 
Istället för att gå i taket och få panik över detta hål-faktum gjorde jag hundtestet från Hundstallet på Facebook istället...
 
 
"Du gillar din flock och tror på samarbeten.
Du trivs egentligen bara riktigt bra på landet och när du är sysselsatt."
 
Fint, det var/är ju jag ut i fingerspetsarna.
 
ETT HÅL!!!!!!!
NEEEEEJ!!!!!
Jag blir galen, jag får be Hundbästisen titta på tanden innan jag går till tandläkaren.
Om detta kommer kosta mig tusentals spänn är jag rökt, jag vet inte ens vad det kostar att laga en tand nuförtiden, jag har inte haft ett hål sedan jag var 15.
Gode gud.
 
Nu ska jag gå och lägga mig, vi ses imorgon igen.
Sov gott ni som kan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0