Ingen styr över mig...

Det blev en långpromenad med hunden idag...
 
 
 
... och den vackraste tiden är nu.
Det bara spritter i buskar och vrår och himlen är så blå så det gör ont i en.
Slånbärsbuskarna har börjat blomma och luktar ljuvligt sött...
 
 
... dessutom ackompanjerade sånglärkorna vårdagen på det mest underbara sätt, jag njöt.
 
Väl hemma blev det kaffe och macka i solen på balkongen och sen gick jag in och gjorde klart fransarna på sjalen.
Det tog "en film", sen var fransarna på så nu är den helt klar.
Sen drog vi till zooaffären för att klippa klorna på Leo och där mötte jag...
 
 
... Pajas!
 
Denna lilla gynnare på 10 månader var bara HUR SÖT SOM HELST!
Jag blev dödskär och ville ta honom med hem, det fick jag tyvärr inte det för hans husse så jag funderade på att kidnappa sötnosen men avstod.
Gosa fick jag dock göra så mycket jag ville för hans husse.
Pajas var hur som helst jättesöt och väldigt kelig och så kissade han på golvet i affären...
Det var ju mindre bra förstås.
För personalen på Zoo då såklart 
 
När jag kom hem drog jag över till "Bästisen tvärs över vägen" för en snabb fika i solen, hem och gjorde makaronilåda, sen soffan.
SHIT, dagarna går så himla fort, så jag hinner knappt blinka.
Dom bara rinner iväg med en hastighet á la superspeed och jag börjar komma tillbaka till Madde-mood.
Dvs JAG STYR ÖVER MIN EGEN TID igen, jag låter inte AF styra över min tid längre.
Inte över min mentala tid heller.
Och vad händer då...?
Jo, VÄRKEN FÖRSVINNER!
Känns bra, jävligt bra faktiskt.
 
My mojo is back...
Med besked.
Nu ska jag se vem som vinner i "Fashion star", vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0