Inte en ekvation som funkar för mig just nu...

Okej...
Nu är det fredageftermiddag och nu tar jag helg!
 
Helg från (happyhappy) Arbetsförmedlingen, aktivtetsrapporten för månaden är inlämnad och nästa vecka...
Ja, då kommer jag enbart ägna mån-ons vad gäller den skiten för sen är det fan-ta-mig PÅSK!

Kommer inte ägna en sekund mer än måndag 10.00 - onsdag 16.00 dom dagarna den veckan kan jag säga redan idag, för det blir/är både släkt och vänner som kommer hem så:
Jag skiter i AF efter onsdag klockan 16.00 next week och då får dom väl döda mig isåfall, jag struntar i det med.
 
Rebell ut i fingerspetsarna känner jag idag, om det så är värken i nacken som gör det pga "The week", den HISKELIGA PMS:en eller vad...?
Ja, inte vet inte jag, men efter att jag skickat in och gjort min plikt med aktivitetsrapporten idag så kände jag bara:
Fuck this shit.
Jag är verkligen sååååååå anti och irriterad så det är inte klokt.
 
Och jag kan bara säga så här, när jag går och rapporterar och gör min "Drop in-plikt" på måndag, om jag får höra en gång till om "funktionshinder" under det mötet...
Ja, gud nåde den arbetsförmedlaren säger jag bara, om jag befinner mig i samma tillstånd som jag befinner mig i idag...
Cheesus.
Är det samma tjat på måndag kan jag lova er att jag skulle fan inte vilja vara i den tjommens kläder, det kan jag säga redan nu.

"The week" + PMS + tjat om "Funktionshinder" = är inte en ekvation som faller väl ut hos mig just den här veckan eller i början på nästa, tro mig.
Och det tror jag ni vet.
 
Så nej, nu ska jag ha det trevligt med sonen och sambon, imorgon ska det bli SOL igen och då ska sonen och sambon bära ut trädgårdsmöblerna i bersån.
Hurra!!

Pratade med Nybyggarkussen som meddelade att dom kommer på tisdag (HURRA igen), Klokboken och Frk SmältChoklad kommer hem...
Bara skoj som väntar framöver så det är väl tur att PMS:em är över till nästa helg när det är påskafton och allt. 
Då måste man ju vara "go´ & gla´som en kexchokla´ "

Och Nybyggarkussen hade kollat vädret på Yr inför Påskafton och det såg bra ut meddelade hon idag, då håller vi tummarna för att prognosen håller och inte ändrar sig så vi kan ha våran påskutflykt på lunchen!
Se där, då blev jag på gott humör igen när jag tänker på sån´t kul, TROTS PMS, det är bara "vissa saker! som får mig att vilja...
Gud vad jag spyr galla här, men, men...
Det har man väl rätt att göra, för vi bor ju inte i Putin-land i alla fall!
Trevlig helg, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0