Inte som planerat...

Dagen blev inte som planerat, men det blev en bra dag trots min trötthet.
 
Först Chifen, sen hem snabb lunch och iväg och lämnade papper, vän som fått migrän och låg hemma och kräktes så jag blev barnvakt...
 
 
 ... en sked för Pippi och en sked för...!
 
Under tiden så lekte vi lite, pusslade, jag hann sy lite mössor...
 
 
... även min lilla kompis fick en mössa!
När jag sen blev själv sydde jag lite till, skar ut ett mönster till denna...
 
 
 
 
... tänkte KANSKE att mitt prickiga batiktyg...
 
 
... skulle funka?
Jag ska se imorgon vad jag känner och om jag tycker att det skulle kunna bli bra.
Nu dricker jag kvällsgott:
Smoothie på mjölk, banan, lingon och björnbär...
 
 
... vi ses imorgon igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0