Klippa sig och skaffa sig ett jobb...

 
Vaknar och jag har ont i halsen.
Inte kul, ska låta bli och anstränga mig för mycket idag, det blir inte någon långpromenad och jag ska inte sitta i solen för mycket och odla "vad det nu är" som tjirrar runt i kroppen.
 
Igår var jag på middag...
 
 
... en middag med utsikt.
Man kan ju aldrig sluta att älska den här stan, såna här vyer och VÄNNER som har såna här balkonger!
Skämt och sido...
Man behöver ju inte bo med sådan här utsikt, den har man ju vart man än rör sig i den här stan.
 
Det blev en JÄTTEGOD Jamie Oliver-rätt som jag ska lägga ut receptet här, tog dessutom bara 15 minuter att göra.
Det blir något jag ska laga här hemma och jag har definitivt fått en ny favoritrrätt.
Till efterrätt fick jag mörk chokladtårta och starkt kaffe...
Top noch!
Det blev många timmar med bästisen och mycket skratt blandat med allvar.
Jag var hemma halv ett TROR jag, jag har faktiskt inte riktigt koll.
Såg delar av en rysare innan jag slocknade, frös som en hund, och så¨kom jag upp runt 08.
 
Milou såg ut så här imorse när vi kom upp, jag tror bestämt att matte varit lite slarvig med öronborstandet...
 
 
 ... supertovan extra big har växt ut på örat!
 
Eller så behöver hunden bara kamma till sig och skaffa sig ett jobb...
ELLER var det MATTE som skulle göra det kanske?
 
Vad det blir idag vet jag inte riktigt med tanke på halsen.
Lite sömnad blir det i alla fall, så mycket jag nu orkar.
Känner mig rätt sänkt och får väl försöka ta det lite lugnt.
Återkommer lite senare, ha en bra dag i solen och värmen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej bilken gullig liten voffsing

2014-04-26 @ 13:49:17
URL: http://inaturenhosdjuren.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0