Lite blåa tyger...

God morgon!
 
 
 
Det tar sig med uppstigandet här, idag vaknade jag av mig själv 06.30 sommartid, fast 05.30 vintertid som man fortfarande i kropp och själ följer lite 
Meeeeen....
Det tar sig som sagt med uppstigandet.
 
Jag hinner inte blogga så mycket men lägger upp lite nya tyger och inser att jag är himla förtjust i blått i alla dess former...
 
 
 
Elefanterna är faktiskt turkosa, men det ville inte kameran gå med på, och så köpte jag lite muddtyg i basfärger...
 
 
... och nu hinner jag faktiskt inte mer, jag ska iväg och träffa Chifen.
Vi ses lite senare och DÅ blir det fullgubbar (som jag lovade igår) och säkert något mer.
Ha en bra dag alla glada!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0