Lördagskvälls-kartellen...

At Southway en helt vanlig lördagskväll...
 
 
... och då har vi ändå MASSOR med kanaler.
 
Det är nästan så man misstänker en konspiration tv-kanalerna emellan:
Om inte NI visar bra tv på lördagskvällarna så gör inte vi det heller, Lördagskvälls-kartellen.
Lite som Oljebaronerna världen över inbillar jag mig.
Robins räddade dock tv-kvällen, en HEL HALVTIMME bra tv, wohoo!!!!
 
Svider i fejset gör det också...
Jag är inte förvånad, TROTS min faktor 30 och solhatt.
 
Nu ska jag lägga mig och titta på något annat tråkigt på dumburken och invänta sonen.
Herregud, ungen är ju ute senare än jag orkar vara uppe och invänta hans hemkomst och sambon är ute och jobbar.
Inte bra att vara en kvällstrött morsa med en unge på vift, mutter.

Världens liv har det dessutom också varit ikväll...
ALLA ANDRA får ju då tydligen vara ute/borta till 24.
ALLA utom sonen.
Ja, detta blir säkert JÄTTESKOJ i sommar, jääääääätteskoj, looking so forward having a lot of fajter på det häringa temat.
Verkligen.
(#h
ej-tonårsförälder!)
 
Jag känner att det är dags att ringa ALLA ANDRA föräldrar till sonens polare, jag kan väl ändå inte vara den enda MOSSIGA MORSAN som tycker att "Hemkomst kl. 23" är lagom för en 14-åring?
(Eller dom andra tre föräldrarna till sonen för den delen heller, vi är alla tydligen urmossiga)
 Sov gott nu alla trötta, det ska jag göra så fort min lille prins kommit hem.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0