Misstänkt lik tjejen i Exorcisten...

Hejhopp...
Då var jag tillbaka igen då!
 
Dagen har varit bättre än förväntat, nacken känns bättre så vilan igår har gjort sitt.
Vilat idag också, gjort LITE handarbete i form av virkning...
 
 
...tagit några vändor på en sjal men det var också allt.
Solhatt och faktor 30 i fejset, det brände kan jag meddela.
 
Jobbintervjun idag gick väl sådär tror jag.
Alltså jag vet ärligt talat inte OM jag gjorde bra ifrån mig, ber till gud att det gick bra dock...
Jag vill inte ha med arbetsförmedlingen att göra på ett tag känner jag...
SOM NI KANSKE FÖRSTÅR efter mina två senaste inlägg.
 
Nä, så jag tog det lugnt innan mötet, åkte till Chifen en stund efter, sen Clas Ohlsson och köpte små plastbackar till trådrullar så inget ligger och skräpar i arbetsrummet och sen hem och ut i solen.
Vilade och solade.
Gjorde underverk för nacken.
 
Ikväll har vi sett på film, "We´re The Miller´s" tror jag den hette...
Helt okej och bjöd på några skratt och så var det en av killarna från "SNL" som spelade huvudrollen, helt okej som sagt.
Nu ser jag på...
 
 
... Exorcisten.
Mysig kvällsunderhållning innan man ska sova... typ.
 
Kanske Regan/Linda Blair precis som jag varit på Arbetsförmedlingen och träffat käcka personer som vill utreda henne...?
Nä, vid närmare eftertanke räcker det nog med demonen som bosatt sig i henne och den utredningen hon får av katolska präster.
Fast det är nog lite same-same ändå, jag känner mig MISSTÄNKT LIK Regan/Linda efter man varit på möten på AF!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0