När Madde dagdrömmer om att pensionera sig...

Så var det dags igen då...
 
 
Det är så OEMOTSTÅNDLIGT för mig att bara skojsa på!
 
I vanliga fall gör jag ALLTID mina egna skämt, men just i detta fallet lånade jag några ord från en serie som heter "Aunty Acid" på Fejan och gjorde om den till mig egen "Arbetslösa Madde"-strip.
Ja, skämt ska man göra själv tycker jag, men just denna snodde jag en liten del av, resten är mitt!
 
 
Orginalet...
 
 
ÄLSKAR, älskar, älskar för övrigt "Aunty Acid"...
 
 
 
Nu ska jag krypa till kojs och ladda för morgondagen.
Vila idag och PLIKT imorgon, tjofräääääs vad kul, återkommer då med rapport om PMS-Madde-Monstret visade sig på AF eller inte.
Jag gissar att... hm...
Det gör det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0