Ta och pyssla lite ni också idag...

God morgon!
 
Lite chockad när man vakna och det är starur´s väder.
Vart är solen vart är det sköna vädret från alla andra dagar?
Början på veckan såg inte heller så munter ut, jag håller tummarna att det går över fort.
 
Dock ska jag pula lite i arbetsrummet idag istället då!
Testa om jag kan få till en fin sömnad utan en passpoalfot.
Kollade för övrigt vad en sådan till min maskin kostar, den billigaste jag hittade gick på 169:- och som dyrast över 300:-....
Och då är det SAMMA passpoalfot.
Tur man kan kolla runt lite på nätet vad det finns för alternativ, det kommer bli att komplettera pressarfots-samlingen med det för 169:- när jag vet att jag har råd!
Så det blir det idag samt lite present-pyssel och annat smått & gott i syrummet.
KUL!
Fast virkning i solen hade inte varit så dumt det heller 
 
Och ja...
Jag har ju varit vaken ett tag så jag ska piffa till mig redan nu, vi ses senare med lite bilder från dagens pyssel.

Ha en bra FULT-väder-dag och ta ni och pyssla lite ni också.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0