Tvätten tar sig inte ner till tvättmaskinen av sig själv...

God morgon!
 
Solen lyser idag igen och jag med den TROTS att jag har nackvärk.
Men jag vet vad den beror på i alla fall:
"The Week" är i antågande och förra omgången hade jag ingen värk alls, men denna omgången verkar nerverna vilja ta igen det med besked.
Inte mycket att göra åt, jag får bara vara tacksam att värken uteblev förra månaden.
 
Inatt har jag bara sovit 6 timmar.
Jag somnade efter 01 och men jag får skylla mig själv, jag satt sent och tittade på tyger och band samt virkade (börjat på en mörkröd sjal) och då blev jag lite för pigg.
När jag sen skulle sova låg jag bara och tänkte på passpoalband och tyger...
Då är det omöjligt för mig att somna.
 
Vaknade med samma tanke:
Tyg.
Passpoalband.
 
Dagen idag blir i alla fall INTE hundpromenadstart, nope, det får bli en vilodag från det idag.
Jag har lite hemmafix på agendan, virkning (i solen på balkongen MED SOLSKYDD på näsan) och sen ska jag iväg och träffa släkt på fika.
OCH köpa passpoalband.
Alltså jag köpte rött band till den gröna klänningen, men kände sen när jag nålade på det att det blir för sportigt.
Jag vill hellre ha en mörkare blå, skogsgrön eller någon form av lila TROR JAG och jag hoppas att det finns att få tag i här så jag slipper skicka efter.

Min dag som jag PLANERAT den...
Men det kan ju ändra sig!?
Nu kör jag igång här, tvätten tar sig inte ner till tvättmaskinen i källaren av sig själv.

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0