Där kan man ju kanske inte sitta och häcka....

God morgon!
 
Och luften står stilla...?
Jepp, det gör den!
Hett, hett ,hett.

När jag vaknade vid 07.30 var det så hett i sovrummet att jag vaknade av värmen.
Har gjort lite undanplock till sambons städ idag och jag kan bara säga så här:
Trots att jag bara rör mig minimalt och gör saker som "byta soppåsar", tar ut mattor, så toksvettas jag.
Härligt.
Källaren är faktiskt det skönaste stället just nu, fast där kan man dock kanske inte sitta och häcka.
 
Jag ser fram emot dagens första dopp, jag kommer bara kasta ifrån mig badprylarna och slänga mig i havet.
Och det blir snart.
Badbilen drar om 20 minuter, VROOOOOOM!

Dags att ta det sista, vi ses ikväll.
Då blir det väl också klagande på värmen förmodligen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0