Första kunden...

Jag är kär i den där tröjan jag sydde idag, men vi är fler.
Första kunden på tröjan:
Morsan!
 
- Herregud vilken fin färg, herregud vilken skön tröja, en SÅN vill jag ha.
Jag: I samma färg? (vi har ju redan samma byxor, nån måtta får det väl ändå vara)
Morsan: Ja, den var skitsnygg!
Jag: Det finns ju fler färger du kan välja på.
Morsan: Nej, jag vill ha en blå.
 
Jaha.
Snart har vi en precis likadan garderob om detta ska fortsätta.
 
Så märkte jag att det blivit lite kallare nu ikväll.
Jag har fått stänga några fönster och balkongdörrar för jag tyckte det kändes lite kyligt, och så frågade mamma om jag skulle hänga med och se på eldshowen vid 22.
Jag vet inte, men jag tror inte jag gör det.
Jag har tänt ljus, har lite godis kvar från igår, vill nog bara sitta i soffan och mysa.
Dessutom ska sonen ha kompisar som ska sova över, bäst och stanna hemma och ha koll! 
Vi ses imorgon igen, ha en bra kväll alla glada.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0