Gamla go´a rutiner...

Ny dag, nya tag!
Mindre ont i nacken, dock har jag ont så jag får väl ta det lite lugnt.
 
Jag funderar på om jag och Milou ska starta upp igen med "dom vanliga höstrutinerna" och ta hundpromenaden nu på morgonen (eller förmiddag blir det ju idag)?
Alltså det är ganska skönt att ha det gjort och så får man upp orken lite mer om man kickstartar med motion.
 
Inte för att jag har problem med den direkt nu när jag har lite roliga projekt i syrummet, eller egentligen alls, men promenad på morgonen är skönt tycker jag.
Jag tror nu när jag ändå är klar med allt lika så gott kan dra iväg...
Jupp, så får det bli, slösar inte bort mer tid här så kommer lite bilder på kimonon senare när jag svängt ihop den.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0