Jag avvaktar...

Vaknar till en klarblå himmel, skall snart iväg till Chifen och bastu-Friskis...
Sen blir det nog bad.
 
Idag är det den 12:e augusti och Nybyggarkussen fyller 40 PÅ RIKTIGT!
Hurra, hurra, hurra och GRATTIS på födelsedagen kära kusin!
Hoppas du får en bra dag på jobbet i din röda solstol och ett litet glas rosé i mötesrummet (litet internt skämt där)
 
Imorgon är det den 13:e augusti och jag TROR att jag måste dyka upp på arbetsförmedlingen då.
Dock, jag har inte fått en kallelse så...
Då behöver man väl inte det?
Jag avvaktar, går inte dit frivilligt om jag inte måste, har inte haft ont i nacken på månader så det vore väl dumt att gå dit och få ont i nacken nu.
Nej, det undviker jag helst.
 
Dags att piffa, vi ses ikväll igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0