Trött på kvällen...

Igår vet jag inte vad som hände men efter hundpromenaden gick jag "in i väggen" TOTALT av trötthet.
Det sa bara PANG så kände jag att, nu orkar jag knappt duscha, ja så trött var jag.
Inte ens middagen efter piggade upp.
 
Dagen blev en hima massa fix här hemma, småfix men det gick i ett, bl.a "bad av hund", som kom in och hade käkat kattskit...
 
 
... det var bara att sanera den lilla älsklingen och sen fick hon torka på balkongen.
Hon var inte så glad.
Inte jag heller.
 
Så hade jag sytt och sen två timmar "vila" (då blev det björnbärsplockaning, hårvård av hunden och lite till) ute i trädgården.
Sen gick jag hundpromenaden och DOG.
Därav noll bloggande igår.
 
Nu skall jag iväg med Chifen, vi ses senare...
 
 
P.s. Fler idag i tidningen som undrar över det här med Gotlandsbåten... D.s
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0