Vädret stämmer inte...

Jag får INTE ihop tv-vädret med Yr-vädret idag.
Tv4 och Rapport visar jättedåligt och regn, plus att himlen är järngrå, men på Yr visar det moln/sol både i Visby och Klintehamn efter klockan 12.
Jag hoppas det blir som igår, att det kommer en liten skvätt och sen SOL!!!
#ensomaldrigtröttnarpåsommaren
 
Men jag deppar inte ihop för att det KANSKE blir solbrist idag, jag skall SJÄLVKLART begrava mig i syrummet istället.
Eller tills solen börjat skina igen.
Skall göra den där tröjan jag är lite sugen på först, och så ska jag påbörja arbetet med finklänningen som ska bli i bomullstwillen med stjärnor på.
Jag pysslar så länge det är dåligt väder...
Sen får vi se.
(Tjaaaaat, tjat)
 
Måste försöka hitta ett par solbrillor i mitt arbetsrum i "skräplådan" också, jag bara hoppas att jag har ett par liggandes där som jag kan ha ett tag tills hösten kommer.
Har faktiskt inte råd att köpa mig ett par nya.
Risken finns att sonen kan ha norpat dom bästa nödbrillorna av Stekar-modell, annars får jag väl ta dom fulaste nödbrillorna i värst-värsta fall av 50-tals modell.
Inte min stil, varför jag köpte dom en gång i tiden fattar jag bara inte.
 
Nä, nu vill jag sätta fart här, det kliar i skaparfingrarna, vi ses senare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0