Vi får se vad det blir...

Jag var så trött när jag skulle se "Hajen" så jag somnade tidigt in i filmen, det var väl bara tur det kanske.
 
När jag vaknade idag var det blått åt alla håll och kanter, nu är det moln/sol, vi får väl se vad som händer i solväg idag.
 
Helt klart är att jag ska sy lite nu på morgonkvisten på babyfleecen, är sugen på en ny tröja till mig själv också.
En tröja som tar två sekunder att sno ihop... hm... 
 
 
 
... en tröja med båtringning och raggalnärm. 
Tyg har jag redan i min lilla samling som jag vet skulle passa, beroende på vädret får vi väl se vad det blir.
Dags att sätt fart, ha en bra dag, vi ses senare med dagsrapport!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0