Behöver kill-tyger...

Är i syrummet och som jag har längtat upptäckte jag idag när jag satte igång med att sy!

En lite försenad present är på "G"...
 
 
 
 Hade inte så mycket tyger som passar till killar, eller inga alls faktiskt, mer än detta som jag hittade, ja som inte var "blommor & blader" på.
Detta med molnen var det "killigaste" jag kunde uppbringa men tycker det är fint och så matchar man det med grått så blev det ju bra...?
Väl..?

Dags att köpa hem lite och ha i lager kände jag, det kommer bli dessa bl.a...
 
 
 
Jag har ju tjejtyger så det räcker, lite kill-inspirerat måste man ju ha hemma.
 
Dags att fortsätta, vi ses imorgon igen och då återstår bara att önska er som läser min blogg:
GOTT NYTT ÅR och vi ses nästa år!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0