Då får man hosta...

Uppe med tuppen och idag är jag lite missnöjd, tidningen var typ som ett flygblad.
Jag är som sagt mycket missnöjd, fanns det inte en kalv i någon ladugård som kalvat dom kunde fylla ut tidningen med?
Vad som helst liksom.
Det blir så himla dålig stämning med mig själv när man inte får en tjock tidning.
 
 )
 
Annars vad det trögt att komma upp idag, när jag varit sjuk har jag inte varje dag vaknat i ottan så när klockan ringde 07.00 var det trögt.
Senaste dagarna har jag ju hostat och då har jag somnat SENT... från 01 fram till 03 pga allt hostande, då är det trögare än trögt alltså.

Hostmedicin...?
Jo då, det finns i huset, cocillana (ej min) och jag tog det en natt och det blev nästan baksmälla dagen efter, jag avstår eftersom jag INTE TÅL sån där hostmedicin.
Då får man hosta...
Jepp, det får man.
 
Det var ett tag sedan jag träffade Chifen och DET skall bli kul att göra det om en stund så det blir det först och sen skall jag sy fleecekofta.
Dagens schema är fulltecknat, ÄNTLIGEN som vanligt igen, vi ses senare.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0