Den har liksom blivit gisslan...

Finkola...
 
 

CHECK!

Herregud, jag fick röra i nästan en timme för jag gjorde dubbel sats.
Skall skriva receptet här för kolorna blev asgoda så den där timmen fick det väl vara värt!

På det jävligt lång hundpromenad...
 
 
 
CHECK!
Jag har faktiskt blivit helt slutkörd av den där långpromenaden och jag är inte ensam, mamma sa likadant.
Jag har bara suttit och hängt framför datorn och sett...
Ja, gissa.
Snart är jag ikapp, då behöver jag inte ockupera sambon dator längre, den är liksom lite GISSLAN nu.
 
Det har med andra ord inte blivit någon klänning men som sagt, jag var död när jag damp ner i soffan vid 16-tiden.
Orkar inte skriva ett skvatt mer, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0