Dom är speciella...

Idag var det tryck längs med havet vill jag lova...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi hade tur och hade vinden i ryggen på hemvägen så vi kunde gå längs med havet.

Det var himla mäktigt med höga vågor som faktiskt slog upp över grusvägen längs havet och även längs "kajdelen" av strandpromenaden.
Skummet yrde och man fick kolla vågorna så man inte blev duschad av saltvatten.

Det är synd att jag inte har en så bra kamera så att man inte kan se hur höga vågorna faktiskt var.

Så blev det kolakokning när jag kom hem, två gånger kvar, en imorgon och en på tisdag.
Gäller att göra kolor så det räcker en hel julafton med glupska godisgrisar!
 
Så har det blivit en massa annat oväsentligt för er, samt att kussen kom hit och hon, mamma och jag satt och delade upp julmatsinköpen inför julafton.

När mamma hade försvunnit ur bilden så sa kussen:
"Herregud, när jag hör din mamma så är det som att höra min mamma."
Jag kunde bara hålla med, när jag hör min mamma hör jag också Moster Puff, dom är så att säga så... omständiga och... lustiga på ett konstigt sätt.
Kort och gott:
Dom är speciella på ett sätt som inte går att förklara!
 
 
Ny dag imorgon med nya tag och nytt pyssel, vi ses då och ha en härlig söndagskväll.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0