Ett rea-fynd som inte vart så himla bra...

Så har nästan den här dagen gått och det har blivit MYCKET sprättande.
 
Jag började sy på en av fleecekoftorna och inte för än sent in i koftan AV NÅGON ANLEDNING inser jag att jag har pusslat ihop den fel.
Det var bara att sprätta.
Då hade jag ändå sytt fel redan innan på det felsydda och sprättat loss en luva.
Ja, nej, jag ska inte bli långvarig här för jag måste fortsätta en stund till innan Project Runway.
 
Så gjorde jag ett REA-fynd på Rusta i tisdags...
 
 
 
 
Dom hade halva priset på julstjärnor och den där fina stora julstjärnan med lite dalainspirerad målning har jag suktat efter ett bra tag, men inte haft råd att köpa.
Nu när det då blev halva priset slog jag till, men hur tänkte jag där?
Ni ser ju själva  LYSKRAFTEN i stjärnan, den är ju för sjutton lika med noll!
 
Varför tänkte jag inte längre än näsan räckte?
Fan.
Nåja, den är fin i dagsljus i alla fall så jag får väl bara inse att det som såg så tjusigt ut i affären blev en flopp när jag kom hem.
Jag skulle ha köpt den vita stora stjärnan istället, men jag tyckte den såg så vit och trist ut.
Dock...
Det hade varit finare på kvällen.
Skit-o-pannkaka,
 
Dags att sluta, vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0