Innan det blir mörkt...

Idag har det inte blivit någon promenad, nej, vi har en promenadpaus just idag.

Filmen igår:
Njä...
Sonen hade hypat den för mycket och jag blev inte så himla skrämd.
Dom kunde ha gjort den filmen mycket mer skrämmamde om ni frågar mig...
Men det gör ni säkert inte.
 
Sista avsnittet av senaste säsongen av "Borgias" KLART och nu är serien snaskigare än snaskigast.
Senaste 6 avsnitten har det blivit lite så att bror och syster Borgias har upptäckt att dom är "kära" i vanrandra.
Tycker väl inte att just DET är speciellt kul precis men i verkligheten var det tydligen far, alltså påven, och dottern som hade något incestiöst förhållande.
Jag gissar att manusförfattarna valde det NÄST sämsta och att det fick bli brorsan istället.
Gillas inte, men det fick väl gå då.
 
Resten av serien är ju bra, JÄTTEBRA, så nu var vi ju där med en stilla udran:
När kommer fortsättningen?
 
Idag skall jag nog sy något.
Fast jag vill göra något nytt och har svårt att bestämma mig för vad?
Och vad har jag för tyger?
Massor.

Jag tror jag klurar på det NU så jag hinner rita av ett mönster innan det blir mörkt ute för då ser jag inga mönsterlinjer.
 
Vi ses senare!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0