Just one of those days...

Intressant fakta om herrarna och deras morgonrutiner i denna familjen:
Dom går upp ca 45 minuter innan dom skall vara i skolan.
 
Då ingår uppgång och piffning, vilket innebär att om sonen har sin vecka här måste dom piffa IHOP på toan.
Finns inte i min värld, när jag har jobbat eller om jag skall in och göra mig iordning så säger jag en tid jag senast behöver komma in och piffa...
Då får dom antingen vara klara eller vänta, jag är så ego så jag delar INTE piff-utrymme när jag skall iväg.
"Hej-ensambarn" på det!
 
Sen säger dom att jag ALDRIG behöver plocka eller fixa EFTER att dom lämnat byggnaden.
Aldrig...?
Svar:
Varje dag!
 
Sonen säger:
Ge fan i mitt rum, jag vill ha det stökigt!
Jag tittar in och tänker:
Will not happen, stökigt kan han ha när han flyttar hemifrån.
 
Sambon:
Du skriver och beklagar dig på din blogg att du springer runt här och fixar efter oss, det behöver du faktiskt inte.
Mycket du plockar undan är ONÖDIGT faktiskt!

Jag:
??????????
Onödigt?
 
Två herrar som går upp max 45 minuter snigelspår av saker som ligger och dräller samt obäddade sängar och så skall jag bara lämna allt där det ligger?
Will not happen, ever.
 
Ja, då har jag beklagat mig IGEN här offentligt men...
It´s just one of those days där jag känner mig som "Husan Österholm" som har fått rydda efter familjen.
Snart skall jag slänga in en tvättmskin också, TUR att jag åtminstone slipper tvätta för hand!
 
Annars skall det bli lite julklappsfix idag.
Lite är klart och det blir inte mycket med tanke på våran ekonomi, det mesta krutet kommer läggas på sonen men är det jul så är det.

Någon liten klapp måste man ju ge bort.
Idag skal lite sån´t förpackas och fixas med, jag skall iväg och köpa lite julpapper på ÖB.
Sen skall jag förhoppningsvis sy.
 
Vi ses lite senare idag, ha en bra dag alla glada önskar "Husan".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0