Man kanske inte skall vara SÅ kaxig...

Bara dragkedjan och uppläggningen kvar, fodret är helt och klart...
 
 
Alla infodringar stämmer på fodret också...
 
 
 
 
Denna klänning kommer blir inte perfekt som sagt och det stör mig med mönsterpassningen MEN...
Den är i alla fall perfekt i sömnaden!

Nästa klänning kommer bli helsvart eller vit överdel och svart nedeldel och den skall bli tipptopp och NÄSTA på den skall bli mönstrat och då jäklar skall vi snacka mönsterpassning så självaste Chanels syateljé kommer bli gröna av avund...
Nåja, nästan i alla fall, man kanske inte skall vara SÅ kaxig.
 
Hur jag mår nu?
Jo, här han vi en präktig förkylning på gång och halsen har gått från "Jag känner ingenting överhuvudtaget" till "eldröd och superont" samt att jag har intagit alvedon för att ens hålla mig upprätt.
Håller på med middagen nu (eller den står i ugnen) och sen kommer jag krypa till kojs.

Vi ses imorgon igen...
OM JAG LEVER då förstås!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0