Något mer matnyttigt imorgon...?

Då hade jag tid att blogga äntligen då...
Fast ändå har jag inte ett skvatt att komma med!

Inte för att jag inte har gjort något idag, för det har jag.
Gått upp tidigt, röjt, sytt, duschat, varit och fikat med en vän, handlat, plockat undan tvätt och tvättat OCH...
SYTT igen.

Fikat var i alla fall jättetrevligt, vi har inte hunnit setts sedan i somras.
Då har man mycket att prata om, så det blev fika, lussebullar och så blev det lera-pyssel med äldsta lilla juvelen som vart lite uttråkad av mammas och "Tanten på besök" som BARA satt och PLADDRADE hela jäkla tiden.
 
 
Och nu skall jag ta det lugnt, gå och lägga mig tidigt och upp imorgon igen och...
Sy.
 
Kanske jag har något mer matnyttigt att komma med då, eller så har jag det inte, den som lever får se!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0