(Pinsamt)...

Inte direkt uppe med tuppen idag, jag vaknade åtta för jag var uppe sent till 01 igår!
 
Varför då?
Jo, jag bestämde mig för att se ett avsnitt "Borgias" innan John Blund och det blev så himla spännande så jag var tvvungen att se ett till.

Så kommer sambon hem från sin kompis och vill ha datorn vid 24-tiden men PRECIS i det avsnittet blir påven giftmördad och i dom sista scenerna spottar påven Alexander kaskader av blod och cliffhangern är total och i detta LÄMNA ÖVER datorn TILL SAMBON????
Näheee, det kunde han glömma!
Jag var ju bara tvungen att se hur det gick så sambon...
Han fick ingen dator! 
Ärligt talat, det är tur att jag ser på sådant här vid läggdags och inte sitter timme ut och timme in på dagarna, jag är ohjälpligt fast...
Som ni kanske märker!?
(Pinsamt)
 
Nu skall jag göra finkola och när jag är klar med det kan jag och Milou gå ut och gå sedan, vi ses ikväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0