Är i botten... eller På botten...

Inte nog med att jag inte sovit igår natt...
Framemot 15-tiden gick det sedan snabbt utför, vid 16 började jag gräva efter alvedon i väskan, hittade och det hjälpte inte ett skit!
Grattis, om det är någon dag jag bitit ihop var det igår kan jag meddela.
Alltså jag ville MEST lägga mig ner och dö.

Då var det dags igen då, men hellre nu än nästa fredag för då börjar jag jobba nästan varannan dag och då har jag verkligen INTE vare sig tid eller råd att vara sjuk eller förkyld så här inför slutspurten av mitt arbete.
Jag blir sååååååå trött.
 
Vad händer idag då?
Ja, jag är inte lika dålig som igår, men då var det ju sömnbrist inblandat också, men en rejäl förkylning håller på att bryta ut i alla fall.
Jag ska göra lite hushållsfix som tvätt och dammsugning, i övrigt ska jag ta det lugnt.
Det blir nog bäst så.
 
Först jul och nu detta, kunde vi tagit detta i mitten på mars eller?
Nä, det kunde vi tydligen INTE sa basilluskerna och körde på i min arma och trötta kropp.
Vi ses lite senare, ha en bra dag alla glada.
Själv är jag inte så glad.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0