Begäret slog till igen...

Begäret slog till igen...
 
 
Egentligen skulle jag inte ha någe godis men så gick sambon över till macken och då var det kört, lite tröstgodis efter en jobbig dag.
 
Imorgon är det jobbdag igen och det känns himla skönt att få fokusera på något normalt igen.
På onsdag har jag bestämt mig för att vara kreativ igen, antingen ska jag sy eller så ska jag måla.
Ny bok på nattduksbordet är...
 
 ... som är ännu en barndomsskildring om en barndom som inte var så kul tydligen.
 
Jag verkar vara storkonsument av livsskildringar, ja, jag skulle väl kunna säga att jag älskar sådant.
Får vi se vad Johanna...
 
 
... dotter till Per Wästberg och Margareta Ekström har att säga om sina berömda författarföräldrar.
Nu ska jag stänga ner för idag, vi ses imorgon igen och sov gott alla trötta!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0