Bisarr humor...

Nämen hörrni...
 
 
... ibland har jag bara lite FÖR bisarr humor!
 
Trött som sagt och nu går jag och lägger mig, det blev ingen "Madde & Statsministern" idag utan jag gjorde en kvickfix-bit via Fejan istället.
 
Sitter för övrigt och ser "Plus" och känner ett starkt behov av att kräkas upp middagsmaten.
KACKERLACKOR i hyreshus, rys, fy fan va äckligt.
Det kliar på hela min kropp.
Jag lider verkligen med dom männsikor som tvingas leva i lägenheter med sånt äckel.
Jag hade hellre bott i en koja i skogen än i en lägenhet med kackerlackor den saken är i alla fall klar.
Nu...
Mot sängen och invänta John Blund!
(Han kommer nog rätt snabbt gissar jag...)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0