En BILF...

God morgon.
Jag ska i vanlig ordning inte bli långrandig här för solen skiner och jag vill UT!
 
Middag och umgänge igår = Jättetrevligt och jättegott!!!
Vi åt och snackade och till fika och efterrätt flyttade vi in till tv´n och såg Mello.
Personligen tyckte jag det var den bästa delfinalen av alla faktiskt.
På sociala medier (typ Fejan) klagades det friskt och "alla" verkade tycka det var skit.
 
DET tyckte då inte jag.
Jag tyckte alla låtarna var helt okej förutom Linda Bengtzing, den låten var botten.
På min topplista var hårdrockskillarna bäst, sen kom TOYBOY-HUNKEN Anton Ewald och sen kom resten av låtarna och sist Linda.
 
Jag och en annan tjej på festen kunde enas om en sak i alla fall:
Anton är en BILF.
Boy I like to F... 
Ja ni fattar.
 
Min bästis som satt lite längre bort gastade på oss:
"VA, skulle ni VERKLIGEN vilja ligga med en 93:a????
 
 
 
Eh...
Vi behövde inte inte fundera länge på den frågan utan svaren kom blixtsnabbt:
SVAR JA!!!!
Inte för att Anton förmodligen skulle vilja ligga med oss två gamla tanter men vi var i alla fall på och villiga.
OM jag nu inte haft SAMBON förstås 
 
Herregud, bästisen blev så provocerad så vi kunde inte låta bli att retas ännu mer om hur fruktansvärt snygg han är.
 
Ja, jag gick till och med så långt att jag ville efterfesta med hårdrockarna, gå hem och ligga med Anton och sen krypa ner i sängen bakom ryggen på Thomas Ledin och låta honom bli mannen som jag gifte mig med.
Vilken slampa man är i fantasin, hujedanemej...
Jaja, så kan det låta när man går på tjejfest och gubbarna inte är med!
 Nu ska jag dock koncentrera mig på verkligheten och gå ut och motionera med Milou, vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0