En blus...

Min dag har bestått i att jag har ritat och skurit ut lite olika mönster samt...
 
 
 
... att jag tog fram ett viscosetyg som är svart med små rosa prickar.

Av det skar jag ut skar till en blus i efter samma mönster som är till t-shirt-mönstret som jag älskar så himla mycket, och så TESTAR jag och ser om jag kan komma i den som blus.
Alltså jag har ju inga boobs som är i vägen så det är nog inget problem 
Startade även upp och började sy på den tills det blev för mörkt, eller snarare skumt, så mina ögon inte räckte till med att se svart på svart.
 
Känner mig lite deppig fortfarande men har ändå mått bättre av att jobba och pula lite.
Snart ska vi äta, det blir hämtmat idag och sen kommer lite vänner över och vi ska kolla "Mello".
Det blir perfekt det, lite sällskap gör att man tänker mindre på tråkigheter.
Jag kanske återkommer lite senare, ha i alla fall en bra Mello-kväll alla glada!
 
 
 
 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0