Förvirrad och tyger...

Hej-o-hå...
Så var jag tillbaka här på bloggen efter en dag med miljoner (känns det som) samtal och funderingar på en massa saker.
 
 
När klockan var lite över 10 så började jag traska mot jobbkontoret för möte med chefen och påskrift av min uppsägning.
Ja, så nu är jag officiellt uppsagd då, på pappret.
Och sen tog jag upp den senaste vändingen i "en fråga" med chefen och jag får lov att ge min snart f.d chef en eloge...
Hon kom med väldigt värdefulla inputs på det jag går och klurar på nu, på något sätt klarnade lite av mina tankar och jag kom lite närmare ett beslut.
Bra med sådana chefer.
 
Igår beställde jag lite tyger till beställningar och även några extra tyger till mitt tyglager, bla blev det...
 
  
 
  
 
  
 
 
 
 
... dessa tyger.
Jag valde dom billigaste viscosetygerna och har snöat in FULLSTÄNDIGT på animalprint.
 
Ja, det var så mycket snygga tyger så hälften hade varit nog, och min favorit bland barntygerna som jag beställde är SJÄLVKLART den... ja gissa...?
Precis, det gröna med rosa blommor!
Nu ska jag äta lite, vi ses lite senare.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0