Glass-eländet...

 
Jaha, så har jag smällt i mig det sista av glassen också och magen har redan börjat mullra och värka så smått.
Med andra ord, det var inte värt det.
Men som det framgår av min lilla seriestrip:
Nu är jag av med eländet!
 
För övrigt tyckte jag TYDLIGEN att jag kunde trycka i mig lite mer glass för trots överkonsumtion av snask den senaste tiden så har jag gått ner 1 kg.
????
Ät mer snask så går du ner i vikt, eller så har bara haft häcken full så jag gått ner av bara farten, det KAN vara så också.
 
Sitter och ser på "Lilyhammer" säsong 2.
Tycker den är lika underhållande som förra säsongen, ÄN SÅ LÄNGE i alla fall.
Men så är det ju bara första avsnittet också, det kan gå snabbt utför men jag ska följa... och nu blev någon visst dödad.
Hm, är inte detta en komedi?
Nåväl, när detta är slut så ska jag gå och lägga mig, vi ses imorgon igen.
Sov gott alla trötta!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0