Hon är ju för rolig...

Uppe med tuppen och har redan gjort allt förfix innan sambons städ.
Eller det var jag klar med redan för en timme sedan, nu sitter jag här med andra koppen kaffe och nackvärk.
 
Skulle behövt gå en sväng med hunden, men det får bli sen kanske, jag skall vara barnvakt och behöver spara på nacken till det.
 
Och på tal om hunden...
 
 
... "någon" gick och la sig TIDIGT igår...
 
 
... och stenslocknade under täcket.
Hej-bortskämd-inte-alls.
Nej, verkligen inte.
Jag har skapat ett mysmonster, men å andra sidan är det ju uppvärmt och skönt i sängen när jag ska gå och lägga mig 
Milou är ju för rolig, när hon är trött då går hon och lägger sig och kryper ner under täcket själv fastän vi andra sitter och ser på tv i vardagsrummet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0