Inte ett dugg larvig...

God morgon!
Kom upp sent idag och huset är iskallt, jag är trött
 
Igår, när jag skulle gå och lägga mig ramlade den senaste skräckisen jag såg i helgen ner i huvudet på mig.
Jag var SJÄLV i lägenheten, sonen åkte till pappa efter Krullis igår, sambon är ju på fastlandet och filmen "The grudge 3" som jag inte tyckte var ETT DUGG LÄSKIG i lördagsnatt...
 
 
 
... dök upp, bara så där, i min skalle.
 
 
Jag kände mig som en jagad liten rabbis och fick spök-panik!
TÄNK om den döda mamman finns här i lägenheten, TÄNK om den döde pojken helt plötsligt står och skriker bakom mig...
...tänkte jag...
... och sprang ifrån den mörka lägenheten, in i det upplysta sovrummet och tjoff ner i sängen med hunden efter.
 
När man är själv i en mörk lägenhet utan en jätteschäfer som skydd, då är man helt plötsligt 9 år och jätterädd.
För spöken.
Min gud, ja, jag kan höra er allesammans att då borde man ju inte se skräckisar och spökfilmer, men, men, jag råkar ju älska såna filmer.
 
Så den där filmen jag tyckte var urlarvig i lördags...
Den var igår, ensam, mörkt, INTE ETT DUGG larvig.
 
Nu ska jag hoppa i duschen, vi ses imorgon igen men det kommer nog några serier i vanlig ordning under dagen.
Ha en bra dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0