Inte helt nöjda med resultatet...

Nyser som en galning, snoken har börjat rinna, halsen är sträv som sandpapper...
Nu är det på "G", ja förkylningen alltså.
Jag ska nog ta det lugnt idag och sitta och virka på min halsduk i soffan och inte sy.
Meeeen man vet ju aldrig med mig, det kan ju bli en sväng i syrummet om jag får myror i arslet 
Målet är dock att ta det lugnt i alla fall.
 
Annars är jag lite sockerbakis idag också.
Det blev inte helt hälsosamt under Mello igår, blandgodis, choklad och jordnötsringar satt vi och snaskade på igår.
 
Och så tyckte vi.
Och vi var väl inte helt nöjda slutresultatet.
Eller jo, Panetoz var ju en av favoriterna fast den låten dom sjöng igår är ju inte i närheten av "Dansa, pausa".
JEM var också en av favoriterna, men dom kom bara till andra chansen.
 
Klokboken lyckades även locka ut sonen ur hans tonårsgrotta (BRAVO!!!)
När jag frågade vid middagen om han skulle se Melllo ihop med oss andra var det blankvägran och "dock inte" som svar.
När Klokboken gick in och sa "Hej" och något mer, sen kom tillbaka till soffan och meddelade att:
"Han kommer ut när det börjar!"
Wow, det var ett överraskande besked, jag blev helt paff.
 
Vet inte vad hon sa, hon kanske hotade med tortyr av något slag om han inte kommit ut och gjort oss sällskap.
NEJ DÅ, det gjorde hon INTE... tror jag...?
 
Mysigt och trevligt med lite folk här igår i alla fall, det behövde jag.
Tänka på annat och få slippa tänka på elakheter, det sjunker väl undan såsmåningom.
Nu ska jag hoppa i duschen, vi ses lite senare får vi se vad jag hittat på.
(vila, vila, vila)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0