Liten pippifågel...

Promenad med Milou för att köpa en present på "Garag1" och jag hittade även denna...
 
 
... denna lilla pippifågel för 59:- till mig själv!
Taget, det var ju helt mina färger och min stil och så kändes den lite vårig där i köksfönstret.
 
Så kom jag hem och började med att sy upp, nej IN, ett par gamla jeans som var bootcut på.
En modell jag inte haft på år & dar men jeansen i sig är det ju inget fel på, 
så jag bara snabbmätte och ritade dit lite streck efter ett par andra insydda jeans och in i syrummet och sydde på babylocken och vips...
 
 
... vips var jag klar!

Tog knappt 2 minuter att sy på maskinen, så jag gick och hämtade två par andra jeans och sydde dom också.
Skitbra, då var det gjort, sådant jobb som jag hatar men som gick überfort idag för det var inte så jäkla noga.
Och så har jag fler par jeans att använda.
 
Hejsålong, vi ses lite senare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina J

Den lilla fågeln var fin.Så härliga färger på den!:D

Svar: Visst är den, man blir väldigt glad av den! :D
Madde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0