Rörigt...

Hemma efter en långpromenad hem från jobbet!
Jag gick en extra lång sväng hem idag för att få lite luft och motion i benen, det var jätteskönt.
Mildväder, ganska varmt ute och så började det regna på sluttampen.
 
Tur var det igår att jag gick iväg till jobbet lite tidigare i alla fall, FAN vad det var svårt att gå.
Det var oplogat på gångbanorna nästan hela vägen till jobbet och jag fick gå mycket ute på körbanan för att ens komma fram.
Och på körbanorna var det å andra sidan glashalt så jag halkade trots broddar.
Jag kom LITE för sent, fast ändå rapporttid men som sagt, det var tur att jag startade i tid att gå för det var väldigt svårt att ta sig fram.

Snöröjarna hade nog häcken full igår.
Idag var det å andra sidan plogat och sandat så fint så det gick jättebra att gå.
Idag vet jag inte riktigt vad jag skall göra, jag har inte riktigt energi till något direkt.
Inget känns lockande helt enkelt.
Sy tror jag inte att jag orkar för jag har lite ont i nacken idag och är trött i huvudet.
Men det blir ju inte bättre att inte göra något heller, fast imorgon har jag jättemycket att ta tag i så...
Jag funderar ett tag så får vi se om jag får häcken ur soffan eller VAD...?

Jag blir väl så här för att jag tycker allt är så rörigt nu, jag vet varken ut eller in och vad ska jag välja vad ska jag "tacka ja" till, åsikter hit och dit, beslut som ska tas.
Ja, VAD SKA JAG GÖRA, helt enkelt.
Jag har ett och annat snack jag måste ta framöver för jag tycker att så mycket negativt tar överhanden på vissa grejer...
Och jag tycker inte att det känns okej.
Jag börjar ruttna på "attityder".
 
Matt = Jepp.
 
Beställa tyger till beställningar ska jag i alla fall göra, när jag ändå sitter här och knapprar på!
 
Så såg vi "Mello" igår...
Och vad var det för kiss- & bajshumor dom körde dom där programledarna?
Jag brukar gilla Anders och Nour, men vem fan hade skrivit manus åt dom båda?
Inte bra, inte bra...
Låtarna var faktiskt överlag bra tyckte jag då, men ingen stod ut.
 
Oki, vi ses senare, kanske jag har piggnat på mig lite då förhoppningsvis!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0