Svart och vit...

Herregud...
Sååååå trött jag är nu!
Så ända in i märgen trött.
Så trött att inte ens kaffe hjälper klockan 19.40 på kvällen.
 
Det blev städ, tvätt, den blev lite jobbsamtal och så blev det...
 
 
... en väldigt lång långpromenad, vi gick nästan en mil.
Och det var så skönt vid havet faktiskt, milt, blåsfritt och SOL och jag behövde komma ut och gå långt efter gårdagen!

Vi hade sån tur att det blev molnigt bara lite på sluttampen, och när jag kom hem blev det dusch, mer hemmafix och när jag hängde sista tvätten vid 18-tiden och sonen kom hem sa jag:
Vi äter hämtmat idag!
Inte en chans att jag hade orkat ställa mig och göra någon mat överhuvudtaget, nope, och sonen fick till och med välja precis vad han ville...
Pengar/kostnad = Skitsaksamma!
 
Och så har jag gjort färdigt...
 
 
... min snood till mig själv!
 
Jippiejahoo, äntligen blev den klar så här lagom när värmen verkar komma. 
 
Jag är himla nöjd med mönstret, tyckte det blev fint.
När jag dessutom varit och kollat på den där jag ville ha på Åhlens...
Då är den här mycket finare och billigare, denna kostade mig ca 80 kr, visserligen i Rusta-garn (därav priset) så vi får väl se hur länge den håller.
Skitsamma om den blir dålig snabbt, då virkar jag bara en ny!
 
Jag funderar på att göra en mössa i samma mönster också, suger på den karamellen tills imorgon så får vi ser.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, jag kollar på tv i sängen och jag TROR...
Att jag ska göra en bitstrip med mig och statsministern igen.
Ni får kolla in här om en stund igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0