Syns man så finns man...

God morgon.
VILKEN DAG det var igår!!!
Vår ute och vår i sinne, ja jag var glad att det blev mycket utetid igår på jobbet.

Jag snigelgick när jag var på väg mot jobbet och drog in all vårluft, idag har jag cyklat hem men det är kallare i luften än igår.
Men det gör inget, herregud, sommaren är snart här gott folk, snaaaaaaart!!!!!!
Jag är så vår-peppad så jag nästan spricker faktiskt.
 
När jag skulle ta fika på eftermiddagen så såg jag på termomentern på jobbet att det var +14 grader på uteplatsen som jag skrev igår.
Jag bryggde mitt kaffe, tog ut en stol, hämtade några tidningar och satte mig ute och läste och drack mitt kaffe.
Det var magiskt.
Och varmt där i hörnet.
 
Magiskt och varmt... underbara ord.
 
När jag kom hem satt den här lilla skönheten på trappen och väntade...
 
 
Hon har tydligen längtat efter mig sa mamma...
Jag har också längtat.
Så otippat.
 
Idag hade jag tänkt att gå till doktorn med sonens knä som krånglar sedan ett tag tillbaka, då har han flytt fältet och är på Krullis Cup och är inte hemma när jag kom från jobbet.
Eh jaha...
För enligt sonen så har han inget fel på knät, men ONT, ja det har han.
Jag får se om jag får tag på honom under dagen.
 
Dags att börja dagen här i alla fall, måste iväg och handla så fort som möjligt sen hem och sy.
Vänta in sonen.
Nu piffa.
Och så måste jag bara skriva att jag är så glad att jag har en mobil med kamera igen, det är så jävla toppen.
Nu kan jag fota när jag vill igen och så har jag lagt upp mig på Instagram...
Jag känner mig SÅ jäkla modern!
Syns man så finns man, höhöhö, vi ses senare, ha en bra dag alla glada.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0