Tant-Raffa...


+7 grader, strålande solsken, fågelkvitter, jag och Milou gick 9.5 km i UNDERBART VÅRVÅDER...
 
 
 
 
 
Så jävla underbart säger jag bara!
Väl hemma blev det toning av hår och helrenovering av kroppen samt...
 
 
... att jag försökte bestämma mig för om jag skulle göra fluffiga sommarbyxor av det djurmönstrade tyget eller en klänning.
Jag valde klänning...
Dumt nog.
 
Men jag vet inte alltså, jag tyckte det blev lite FÖR mycket Tant-Raffa över det hela...
 
 
Jag har nu valet att göra den lite luftigare och mer sommarklänningaktig eller lite mer 50-tal som på bilden, ELLER försöka få ut något annat av delarna.
Byxor går i alla fall inte att få till.
Jag låter den vila lite så får jag se om jag "får en känsla" för något av alternativen såsmåningom.
 
Det var min dag so far, nu ska jag snart piffa till mig lite och gå på fördelsedagsmiddag med tillhörande MELLO-kväll!
Vi ses lite senare när jag kommit hem!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0