Tortyr!

Somnade 23.30 och vaknade 03.45...
Sedan dess har jag varit vaken pga BULLRIG mage!
Hjälp vad det körde i magen och knep och gjorde ont, förmodligen något magen inte tålde från gårdagen.
Och snart ska jag gå och jobba dygn.
Aktuellt status:
 
Ja, jag vill helst bara krypa ner i sängen och sova, jag VET att jag fixar att ta mig igenom ett jobbdygn trots sömnbrist, men i denna åldern ÄR det inte kul att behöva klara sig på så här lite sömn.
Det finns bara ett ord för det:
TORTYR!
Och så en bråkig mage på det, roligare kan man ju ha det.
 Tjofräs!
 
Igår var jag ju på kalas och det var jättetrevligt.
Kom hem runt 21.30 och sambon var snäll och kom och hämtade mig, jag gick dit men ville inte gå hem eftersom jag ville hem snabbt och komma i säng.
(hade jag ju så här i efterhand inget för)
 
Vi var några festdeltagare och blev bjudna på bubbel för dom som ville, kaffe och fikabröd.
Min favorit på fikabordet var/är en pannacotta med lakrtissmak och lite hallonsås på toppen, det fick vi även på nyårsafton och den är SMASHING!!!!
Och NU...
Måste tanten ta sig in i duschen och sen trampa iväg till jobbet, jag ber till gud att vi har fullt upp så att dagen går fort och att jag inte somnar i ett hörn.
Vi ses imorgon, ha en bra dag alla glada.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0