Dagens godistips...

Jag är uppe och har läst tidningen...
 
Färjan har gått på grund i Oskarshamn, det visste jag iofs redan igår...
Läskigt.
Att den dessutom började ta in vatten är ju ännu läskigare.
Hur den kunde gå på grund är ju ännu inte klart, strul med det tekniskt elektriska?
Ja, annat var det förr med kaptener på fyllan som körde lite "på en ho" och in i kajarna lite titt som tätt, men så är nog INTE fallet nuförtiden i alla fall.
 
Jag ska ju jobba idag, men det kommer några förprogrammerade "bitare" under dagen och en bjuder jag på redan nu...
 
 
Ja, jag har en ny passion:
Fazers salmiakki choklad ihop med saltlakrits strössel!
Så innan jag nu hoppar i duschen vil jag ge er dagens godistips:

              +
 
MUMSGOTT!
Ni och bloggen ses lite senare med lite tecknat och VI ses imorgon igen.
Då blir det systuga i vanlig ordning och kanske lite annat smått och gott, ha en bra söndag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0