Gud så kallt!

God morgon!
 
IDAG är det kallt kan jag meddela!!!
Så in i... hm-hm-kallt.
 
Jag hade på mig fleecemorgonrocken under vinderjackan och jag kan bara säga så här:
Jag vill helst inte gå ut mer idag men tyvärr har jag ju inget val eftersom det är p-möte och sen jobb på det.
Det VÄRSTA i hela kråksången är att först går jag härifrån, Statoil söder, till lite längre än Keges och sen tillbaka till jobbet upp mot Shell/Skarphäll-Rusta.
Alltså går man en väg går det väl ann, men sen ska man ut och gå tvärs uppåt IGEN!

Ja, alla som känner mig och ni som läser här vet att jag verkligen ÄLSKAR att ut och röra på fläsket men idag...
Näe, idag har jag verkligen INGEN LUST ALLS!!!!
Hunden ville inte heller gå ut, inget blev gjort, hon sprang bara mot dörren hela tiden.
Vägrade ens snabbkissa.
 
Tur i oturen, för både jag och mamma ska knata iväg till jobbet nu på morgonkvisten, så är både sambo och son hemma.
Dom får ta ansvar för att hon gör nr.1 & 2.
 
På den positiva sidan är inte värken så intensiv i nacken idag.
Verkligen inte borta men lägre, alltid något.
Och nu måste jag sätta fart, vi ses imorgon efter mitt jobbdygn igen.
Ha en bra dag alla glada.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0