Hål...

Vi har varit ute och gått jättelångt idag, kallt, men det gjorde inte så mycket...
Det var så skönt!
 
Upptäckte att det var hål uppepå mina vinterkängor.
Faaan, jaja, det är tredje säsongen dom hänger med så dom får hänga kvar till slutet iår, sen kan jag sätta silvertejp över hålet och så kan dom vara enbart vara hundpromenad skor.
Alltid något.
 
Nu sitter jag och ser en intressant dokumentär "Gasland part II" om konsekvenserna av provborrning efter naturgastillgångar runt om i världen.
Och vad det gör med människorna som drabbas runt om dessa provborrningar.
VÄLDIGT intressant och ruskigt.
Hujedamej vad vi människor gör mot varandra och förstör vår jord.
 
Och så virkar jag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0