Kunde inte sluta glo på knäppgökarna...

Kom upp här alldeles för sent och kommer bara inte upp ur sängen.
Näe, jag och Milou ligger nergrävda och vi orkar bara inte ta oss upp.
 
Orsak:
Ja, det blev sent igår.
Supertrevligt och goa skratt ihop med bästisen, vi har ju lite speciell humor han och jag kan man lugnt säga.
Sen gick jag och la mig men fastnade i ett program som heter "En man och hans fruar".
Eh, ja...
Ett program om en amerikansk man som har fyra fruar och typ 190 barn.
Väldigt märkligt och jag kunde inte sluta glo på knäppgökarna.
 
Dom var polygama TROR JAG ATT det hette, dvs att HAN älskade mer än en kvinna och gifte sig på nästintill löpande band.
Och så gick väl programmet ut på att dom alla försökte få vardagen att fungera.
Och det gick väl inget vidare, ingen var nöjd, vare sig fruar eller barn men så fort dom satt samlade var det "frid & fröjd" och vi gillar ALLA varandra och respekterar varandra och är såååååå himla sams.
Yeah right!
 
 
Mina spontana tankar var:

1. STACKARS BARN!!!!!
Inte nog med att dom blir utsatta i denna familjesituation, dom blir dessutom filmade också.
 
2. Fy fan vad han var smart hitta på till sin första fru för x-antal år sedan att "jag lämnar dig om jag inte får älska fler kvinnor" och hon gick på det.
 
3. Gud vad han får ligga, tröttnar han på en gnällig kärring så går han bara vidare till nästa och när han tröttnat på henne... osv...
Varje mans dröm, fast snarare mardröm om man ska döma av programmet.
Jag skulle i alla fall inte vilja ha det som han hade det...
Men så är ju jag å andra sidan kvinna också!
 
4. Vad ful han är.
Ytligt av mig jag VET, men han var så jävla fjantig och ful.
 
5. Hur får han ihop ekonomin med alla dessa kärringar och ungar?
 
6. När fan jobbar han?
Han verkade ju bara åka runt och "släcka familjebränder" och kriser hela tiden (gissar iofs att dom kanske får duktigt betalt av tv-bolaget som producerar serien).
 
Ja, det var väl typ dom tankarna jag hade.
 
En intressant inblick i väldigt speciella och konstiga människors värderingar.
Inget som skulle passa mig i alla fall, dela min gubbe med andra kvinnor det skulle jag då aldrig göra.
Då är dörren DÄR!
(dvs en trappa ner )
 
Nu ska jag och vovven ut och gå i solskenet, vi ses senare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0